Administratief Medewerker Transport

Wil jij werken bij een familiebedrijf waar jij een invloed hebt op de klanttevredenheid door het tijdig en juist leveren van onze deuren en kozijnen? En ben je op zoek naar een omgeving waar samenwerken, professionaliteit, verantwoordelijkheid nemen en resultaten boeken hoog in het vaandel staan? Dan hebben wij binnen Berkvens een leuke job voor jou!

Als Administratief Medewerker Transport ondersteun je de 2 transportplanners bij het maken van hun planning (Frankrijk en Nederland). Verder leer je de organisatie en interne processen kennen door o.m. het verzorgen van de diverse administratieve werkzaamheden op de afdeling transport. Ook sta je veel in contact met collega´s, chauffeurs en klanten.

 

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt de collega transportplanners door bij te dragen aan het maken van de planning;
  • Je maakt transportopdrachten en inkooporders;
  • Voor de afdeling expeditie stel je de picklijsten op;
  • Je doet de container- en emballage administratie;
  • Bij de wekelijkse belrondes stem je de leveringen met de klanten af;
  • Voor de chauffeurs en klanten maak je de transportdocumenten op;

Wat bieden wij?

  • Je maakt deel uit van een kwaliteits- en klantgerichte, ambitieuze onderneming die marktleider is binnen haar vakgebied en continu streeft naar verbetering en verduurzaming;
  • Een informele, open werksfeer met een familiecultuur die gekenmerkt wordt door een gezonde balans tussen hard werken, zorg dragen voor elkaar en gezelligheid (personeelsfeesten en vrijdagmiddag borrels);
  • Een dynamische en duurzame productieomgeving waarin je direct resultaat ziet van je geleverde inspanningen;
  • Een uitgebreid onboardingsprogramma waarbij je intensief begeleid wordt door inspirerende collega’s en je geruime tijd krijgt om de organisatie te leren kennen;
  • Een 38,75-urige werkweek;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • 24 vakantiedagen en 12 ATV dagen op fulltime basis;
  • Personeelskorting op producten;
  • Een goede collectieve pensioenregeling;
  • Een marktconform salaris met 4-wekelijkse uitbetaling;
  • Een jaarcontract met het vooruitzicht op een vaste aanstelling.

Waarom jij bij ons past?

  • Je beschikt over een MBO 3 of MBO 4 diploma bij voorkeur in de richting van transportplanning / logistiek;
  • Microsoft Office programma’s daar kun je goed mee uit de voeten;
  • Klantgericht zijn en zorg dragen voor het leveren van kwalitatief goed werk, daar kun jij je in vinden;
  • Je bent zelfstandig, flexibel en stressbestendig;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. De Franse taal is een pré.

Wie zijn wij?

Berkvens is een modern middelgroot familiebedrijf welke ambieert de sterkst vernieuwende totaalaanbieder te zijn van mooie, functionele en duurzame binnentoegangsoplossingen, in de segmenten woningbouw en utiliteitsbouw. Met onze hands-on mentaliteit en oog voor onze mensen, denken wij graag met je mee. Dat merk je aan ons uitgebreide introductieprogramma en groeimogelijkheden in de vorm van opleidingsmogelijkheden om jouw talent verder te ontwikkelen. Daarnaast is er een gezonde balans tussen privé en werk, worden er regelmatig bedrijfsuitjes georganiseerd en kun je je aansluiten bij onze personeelsvereniging. Kortom: hard werken en samen resultaat boeken gaat bij ons hand in hand met oprechte aandacht voor onze collega’s. Dat bieden wij al onze 450 medewerkers.

Interesse in deze uitdagende functie?
Is jouw interesse gewekt door het lezen van onze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je vragen? Stuur een e-mail naar recruitment@berkvens.nl of neem telefonisch contact op +31 (0)493 49 91 11. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-ons/werken-bij-berkvens.

Medewerkers aan het woord

Joris Garritsen

Joris Garritsen

Assistent Operations Manager

Waarom werk je bij Berkvens?
Na een mooie start van mijn loopbaan bij mijn eerste werkgever werd het tijd voor een nieuwe uitdaging bij Berkvens. Inmiddels bijna 5 jaar verder heb ik een mooie bijdrage mogen leveren binnen de inkoop afdeling van Berkvens. In die tijd heb ik de ruimte gekregen om mezelf continu te ontwikkelen, iets wat bij Berkvens wordt gestimuleerd. Sinds kort bekleed ik een nieuwe rol als Assistent Operations Manager van de deurenfabrieken. Naast de leuke collega’s, de fijne werksfeer en het uitdagende werk is dit de reden waarom ik bij het mooie Berkvens werk.

Wat deed je hiervoor?
Hoofd bedrijfsbureau en Inkoop.

Wat doe je graag naast je werk?
Reizen, Sporten, klussen en op z’n tijd een feestje met vrienden en vriendinnen.

Rob Derix

Rob Derix

Project engineer

Waarom werk je bij Berkvens?
Ik vind het belangrijk dat er een informele sfeer hangt, wat ook bij een familie bedrijf hoort. De deur staat bij iedereen open, het maakt niet uit wie je bent of wat voor functie je ook hebt. Er wordt voornamelijk gekeken hoe je kwaliteiten en competenties het beste tot zijn recht komen binnen het bedrijf.

Wat deed je hiervoor?
Hiervoor heb ik al twee verschillende functies gehad binnen Berkvens. Ik ben hier begonnen als teamleider binnen een van de fabrieken, vervolgens een stap gemaakt naar het bedrijfsbureau als technisch werkvoorbereider. Voordat ik Berkvens kwam heb ik gewerkt op de afdeling inkoop en productieplanning in de Hightech industrie.

Wat doe je graag naast je werk?
Naast het werk ben ik graag in en rondom het huis bezig met allerlei klusjes. Verder vind ik het fijn om op zijn tijd lekker te gaan uiteten. Tussendoor probeer ik nog naar de sportschool te gaan.

Direct solliciteren

Solliciteer direct