Administratief Medewerker Service

Wat doe je?
- Onderhouden van het dagelijkse klantcontact.
- Werkopdrachten maken voor de servicemonteurs.
- Aansturen van herstelwerkzaamheden.
- Achterhalen van de oorzaak van de klacht door middel van vragen te stellen.
- Zelfstandig de klachten vanuit de mailbox oppakken.
- Inplannen servicemonteur voor afhandelen service aanvraag.
Wat bieden wij?
- Deel uitmaken van een kwaliteitsgerichte, gerenommeerde onderneming met een hands-on cultuur, die klant- en resultaatgericht is.
- Een goede werksfeer tussen collega's die elkaar verder helpen.
- Marktconforme arbeidsvoorwaarden.
- Ruime inwerkperiode en daarna coaching en begeleiding bij je verdere ontwikkeling.
- Werken binnen een modern en innovatief bedrijf.
Waarom je bij ons past
- MBO werk- en denkniveau.
- Je kunt goed overweg met het MS office pakket (Word en Excel).
- Klantgerichtheid zit in je DNA.
- Je bent accuraat en initiatiefrijk ingesteld.
- Affiniteit met een technische omgeving en je vindt het prettig om hierin te werken.
- Je hebt een aantal jaren werkervaring binnen klachtafhandeling, servicewerkzaamheden.
- En natuurlijk heb je zeer goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden.
Efficiënt en betrokken
Meedenken met elkaar. Dat doen we graag bij Berkvens. Dat kan gaan om zaken zoals werkvoorbereiding, planning, inkoop en techniek. Maar je merkt het ook aan de open communicatie over je rol binnen ons bedrijf, de hartelijke omgang met je collega’s en het streven naar de balans tussen werk en privé. Wil je bijvoorbeeld aanvullende opleidingen volgen die van jou nog meer een technische en organisatorische vakspecialist maken? We bespreken de mogelijkheden graag. Dat bieden we al onze 485 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.
Is jouw interesse gewekt door het lezen van onze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je vragen? Stuur een e-mail naar recruitment@berkvens.nl of neem telefonisch contact op +31 (0)493 49 91 11. Meer informatie vind je op www.berkvens.nl