Project Coördinator
Bekijk onze vacature of solliciteer direct via onderstaande button
Wat ga je doen?
- Je coördineert montage afspraken en planningen;
- Je voert een startgesprek met de opdrachtgever;
- Je bewaakt de voortgang van een project en grijpt in bij mogelijke stagnerende factoren, waarop je proactief weet te anticiperen;
- Je focust op de financiële voortgang van het project;
- Je bezoekt regelmatig projecten van de opdrachtgever op locatie;
- Je neemt projectverantwoordelijkheid betreffende het coördineren en oplossen van klachten.
Waarom jij bij ons past?
- MBO+ werk- en denkniveau en een opleiding richting logistiek of bouwkunde;
- VCA Vol is een pré;
- Enkele jaren ervaring met projectmatig werken in de bouw;
- Je hebt ervaring met het montage-proces en de logistieke processen in de bouw;
- Plannen zit je in het bloed en je hebt ervaring met bouwrouting;
- Je bent een kei in het werken met geautomatiseerde administratie systemen zoals het ERP-pakket;
- En natuurlijk heb je zeer goede communicatieve, schriftelijke en contactuele vaardigheden.
Wat bieden wij?
- Deel uitmaken van een kwaliteitsgerichte, gerenommeerde onderneming met een hands-on cultuur, die klant- en resultaatgericht is;
- Een goede werksfeer tussen collega's die elkaar verder helpen;
- Marktconforme arbeidsvoorwaarden;
- Ruime inwerkperiode en daarna coaching en begeleiding bij je verdere ontwikkeling;
- Werken binnen een modern en innovatief bedrijf;
- 24 vakantiedagen en 12 roostervrije dagen op fulltimebasis, waarvan een aantal dagen collectief worden ingepland conform onze kalender. In de zomer en rondom de kerstdagen hebben we een collectieve bedrijfssluiting. Uiteraard blijven er nog genoeg dagen over om vrij in te plannen;
- Uitgebreid onboardings-programma;
- Mogelijkheid tot extra verzekering voor ANW-hiaat via ElipsLife;
- Personeelskorting op producten.
Stap binnen bij Berkvens!
Wij hechten waarde aan meedenken, open communicatie en een goede samenwerking. Al onze 480 medewerkers dragen zijn of haar steentje bij aan ons succes. Dit ondersteunen wij door een gezonde balans tussen werk en privé, (door)groeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging. Zo creëren we een werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.
Wie zijn wij?
Berkvens is een modern, middelgroot familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn wij een bekende speler binnen de bouw, ons bedrijf is meegegroeid met de tijd. Waar we zijn gestart als timmerfabriek, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een geautomatiseerd productiebedrijf én de totaalleverancier voor binnendeuren- en kozijnen. Een geschiedenis waar we trots op zijn en waar we continu nieuwe hoofdstukken aan toevoegen.
Woon je niet in de omgeving Someren, maar heb je wel belangstelling voor deze vacature, ook dan nodigen we je uit om te solliciteren.
Kom jij met ons de toekomst verder vormgeven?
Solliciteer direct! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Mary Smits via +31 (0)493 49 91 11 of per e-mail met onze HR-afdeling via recruitment@berkvens.nl. Onze deur staat open voor iedereen, dus hopelijk tot snel!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.