Project Coördinator

Zeggen wij project, dan zeg jij leuke uitdaging! Zeggen wij optimale klantervaring, dan zeg jij dat is mijn specialiteit! Kun jij je vinden in de bovenstaande statements? Ben jij zowel sociaal als daadkrachtig en zit service verlenen en coördineren in je genen? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor jou.
Functieomschrijving
Als Project Coördinator draag je zelfstandig zorg voor het op efficiënte wijze verwerken en begeleiden van klantprojecten, voor alle producten en diensten, inclusief de coördinatie van de montage. Hierbij fungeer je als schakel tussen de disciplines sales en productie. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en de interne organisatie gedurende de gehele looptijd van het project, op het gebied van specificaties, levertijden, montage en klachten.
Wat doe je?
- Je coördineert montage afspraken en planningen;
- Je voert een startgesprek met de opdrachtgever;
- Je bewaakt de voortgang van een project en grijpt in bij mogelijke stagnerende factoren, waarop je proactief weet te anticiperen;
- Je focust op de financiële voortgang van het project;
- Je bezoekt regelmatig projecten van de opdrachtgever op locatie;
- Je neemt projectverantwoordelijkheid betreffende het coördineren en oplossen van klachten.
Wat bieden wij?
- Informele werksfeer waar samenwerking en collegialiteit erg belangrijk zijn;
- Een 38,75-urige werkweek;
- Marktconforme arbeidsvoorwaarden;
- Ruime inwerkperiode;
- Modern en innovatief bedrijf.
Waarom je bij ons past:
- MBO+ werk- en denkniveau en een opleiding richting logistiek of bouwkunde;
- VCA Vol is een pré;
- Enkele jaren ervaring met projectmatig werken in de bouw;
- Je hebt ervaring met het montage-proces en de logistieke processen in de bouw;
- Plannen zit je in het bloed en je hebt ervaring met bouwrouting;
- Je bent een kei in het werken met geautomatiseerde administratie systemen zoals het ERP-pakket;
- En natuurlijk heb je zeer goede communicatieve, schriftelijke en contactuele vaardigheden.
We regelen het met z'n allen
Een dik compliment van een klant of een aangenaam verraste collega. Bij Berkvens weten we als geen ander hoe we het verschil maken. Voor onze klanten, maar ook voor collega’s. Want meedenken met elkaar is kenmerkend voor ons. Dat merk je bijvoorbeeld aan ons uitgebreide introductieprogramma, aan het scherpe oog dat we hebben voor een goede balans tussen privé en werk en aan de opleidingsmogelijkheden om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen. Dat bieden we al onze 480 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.
Laat ons weten dat je interesse hebt via: recruitment@berkvens.nl of solliciteer via onderstaand formulier. Voor vragen kun je terecht bij Wouter Berkvens, Teamleider Montage & Projectleiding,
via 06-83 241 689. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-ons/werken-bij-berkvens