Commercieel Adviseur
Ben jij die enthousiaste, klantgerichte adviseur met een commerciële mindset en een voorliefde voor interieur en nieuwbouw? Wil je graag werken in een innovatieve omgeving waarin je bouwt aan de ultieme klantbeleving?
Als Commercieel Adviseur speel jij een sleutelrol in het keuzeproces van kopers van nieuwbouwwoningen. Je werkt nauw samen met aannemers, kopersbegeleiders en woningkopers om hen te adviseren over de beste binnendeuren, kozijnen en deurbeslag – alles om een woning naar hun smaak aan te passen. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor onze award-winnende online configurator mijndeur.nl, waar je zorgt dat deze optimaal functioneert en up-to-date blijft.
Wat ga je doen?
- Adviseren en enthousiasmeren van aannemers en kopersbegeleiders over het concept mijndeur.nl;
- Trainen van kopersbegeleiders om de tool optimaal te gebruiken;
- Optimaliseren van mijndeur.nl met de nieuwste (technologische) ontwikkelingen en mogelijkheden;
- Begeleiden van het koperskeuzetraject van begin tot eind, waarbij je verantwoordelijk bent voor de juist verwerking of overdracht daarvan;
- Ontvangen en adviseren van klanten in een van onze showrooms;
- Samenwerken met een jong en enthousiast team dat continu werkt aan het optimaliseren van de koperskeuze-ervaring.
Waarom jij bij ons past?
- Een hbo werk- en denkniveau;
- Ervaring in een commerciële functie, bij voorkeur met zowel B2B als B2C klantcontact;
- Affiniteit met online webapplicaties;
- Bekendheid met de bouwwereld is een pré;
- Proactieve, zelfstandige en nieuwsgierige instelling met oog voor detail;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Bereid om op verschillende locaties te werken;
- In bezit van rijbewijs B.
Wat bieden wij?
- Een fulltime functie (38,75 uur per week);
- Een informele en open werkomgeving met een familiaire cultuur;
- Een gezonde balans tussen hard werken, zorg voor elkaar en gezelligheid;
- Praktische training op de werkvloer met volop mogelijkheden voor zelfontwikkeling;
- Een uitstekende, collectieve pensioenregeling;
- Een marktconform salaris met 4-wekelijkse uitbetaling;
- Personeelskorting op onze producten;
- 24 vakantiedagen en 12 roostervrije dagen op fulltimebasis, waarvan een aantal dagen collectief worden ingepland conform onze kalender. In de zomer en rondom de kerstdagen hebben we een collectieve bedrijfssluiting. Uiteraard blijven er nog genoeg dagen over om vrij in te plannen;
- 8% vakantiegeld;
- Mogelijkheid tot extra verzekering voor ANW-hiaat via ElipsLife;
- Dagelijks gratis vers fruit;
- Uitgebreid onboardings-programma.
Stap binnen bij Berkvens!
Wij hechten waarde aan meedenken, open communicatie en een goede samenwerking. Al onze 480 medewerkers dragen zijn of haar steentje bij aan ons succes. Dit ondersteunen wij door een gezonde balans tussen werk en privé, (door)groeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging. Zo creëren we een werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.
Wie zijn wij?
Berkvens is een modern, middelgroot familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn wij een bekende speler binnen de bouw, ons bedrijf is meegegroeid met de tijd. Waar we zijn gestart als timmerfabriek, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een geautomatiseerd productiebedrijf én de totaalleverancier voor binnendeuren- en kozijnen. Een geschiedenis waar we trots op zijn en waar we continu nieuwe hoofdstukken aan toevoegen.
Kom jij met ons de toekomst verder vormgeven?
Solliciteer direct! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Karin Sloots via +31 (0)493 49 91 11 of per e-mail met onze HR-afdeling via recruitment@berkvens.nl. Onze deur staat open voor iedereen, dus hopelijk tot snel!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.