Showroom Adviseur
Word jij het visitekaartje van onze showroom? Je helpt onze klanten bij het vinden van hun droomproducten, geeft gericht advies en zorgt ervoor dat klanten de showroom verlaten met een lach. In deze functie werk je tijdens kantoortijden, waarbij je om de week van 09:30 tot 14:00 uur op zaterdag werkt.
In verband met de kerstvakantie zijn wij van 20 december tot en met 1 januari gesloten. Dit kan er dus voor zorgen dat een reactie op jouw sollicitatie wat langer op zich laat wachten.
Wat ga je doen?
- Ontvangen, adviseren en inspireren van klanten in een van onze showrooms;
- Verkopen van luxe producten op afspraak;
- Opstellen van offertes en opvolgen van klantvragen;
- Actief klantcontact via mail en telefoon;
- Samenwerken met een jong en enthousiast team.
Waarom jij bij ons past?
- Een mbo+ werk- en denkniveau;
- Proactieve, zelfstandige en klantgerichte instelling;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Bereid om op verschillende locaties te werken;
- In bezit van rijbewijs B.
Wat bieden wij?
- Een parttime functie voor circa 20 uur per week, waarbij je om de week van 09:30 tot 14:00 uur op zaterdag werkt;
- Een informele en open werkomgeving met een familiaire cultuur;
- Een gezonde balans tussen hard werken, zorg voor elkaar en gezelligheid;
- Praktische training op de werkvloer met volop mogelijkheden voor zelfontwikkeling;
- Een uitstekende, collectieve pensioenregeling;
- Een marktconform salaris met 4-wekelijkse uitbetaling;
- Personeelskorting op onze producten;
- 24 vakantiedagen en 12 roostervrije dagen op fulltimebasis, waarvan een aantal dagen collectief worden ingepland conform onze kalender. In de zomer en rondom de kerstdagen hebben we een collectieve bedrijfssluiting. Uiteraard blijven er nog genoeg dagen over om vrij in te plannen;
- 8% vakantiegeld;
- Mogelijkheid tot extra verzekering voor ANW-hiaat via ElipsLife;
- Dagelijks gratis vers fruit;
- Uitgebreid onboardings-programma.
Stap binnen bij Berkvens!
Wij hechten waarde aan meedenken, open communicatie en een goede samenwerking. Al onze 480 medewerkers dragen zijn of haar steentje bij aan ons succes. Dit ondersteunen wij door een gezonde balans tussen werk en privé, (door)groeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging. Zo creëren we een werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.
Wie zijn wij?
Berkvens is een modern, middelgroot familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn wij een bekende speler binnen de bouw, ons bedrijf is meegegroeid met de tijd. Waar we zijn gestart als timmerfabriek, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een geautomatiseerd productiebedrijf én de totaalleverancier voor binnendeuren- en kozijnen. Een geschiedenis waar we trots op zijn en waar we continu nieuwe hoofdstukken aan toevoegen.
Kom jij met ons de toekomst verder vormgeven?
Solliciteer direct! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Karin Sloots via +31 (0)493 49 91 11 of per e-mail met onze HR-afdeling via recruitment@berkvens.nl. Onze deur staat open voor iedereen, dus hopelijk tot snel!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Dit kun je
verwachten