Financieel Medeweker Backoffice
Bekijk onze vacature of solliciteer direct via onderstaande button
In verband met de kerstvakantie zijn wij van 20 december tot en met 1 januari gesloten. Dit kan er dus voor zorgen dat een reactie op jouw sollicitatie wat langer op zich laat wachten.
Wat ga je doen?
- Controleren en correct archiveren van (financiële) documenten;
- Het verwerken en beheren van termijnbonnen en financiële gegevens;
- Opstellen van duidelijke en nauwkeurige rapportages over de financiële voortgang van projecten;
- Het signaleren en uitzoeken van afwijkingen of geschillen in financiële gegevens;
- Periodieke afstemming met de afdeling Finance & Control over de financiële voortgang van projecten.
Waarom jij bij ons past?
- Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau met een financiële achtergrond;
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in financiële projectadministratie of een vergelijkbare rol;
- Je werkt nauwkeurig, analytisch en hebt een sterk probleemoplossend vermogen;
- Je hebt uitstekende vaardigheden in Microsoft 365, zoals Excel, Word en Teams;
- Je bent communicatief vaardig en servicegericht;
- Je neemt initiatief en werkt graag samen met collega’s om processen te verbeteren.
Wat bieden wij?
- Deel uitmaken van een kwaliteitsgerichte, gerenommeerde onderneming met een hands-on cultuur, die klant- en resultaatgericht is;
- Een marktconform salaris met vierwekelijkse uitbetaling;
- Aandacht voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden die aansluiten op jouw ambities;
- Een prettige, informele werkomgeving met een fijne werksfeer;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- 24 vakantiedagen en 12 roostervrije dagen op fulltimebasis, waarvan een aantal dagen collectief worden ingepland conform onze kalender. In de zomer en rondom de kerstdagen hebben we een collectieve bedrijfssluiting. Uiteraard blijven er nog genoeg dagen over om vrij in te plannen;
- Een uitstekende collectieve pensioenregeling;
- Mogelijkheid tot extra verzekering voor ANW-hiaat via ElipsLife;
- Een actief onboardingsprogramma om je wegwijs te maken binnen de organisatie;
- Dagelijks gratis vers fruit;
- Personeelskorting op onze producten.
Stap binnen bij Berkvens!
Wij hechten waarde aan meedenken, open communicatie en een goede samenwerking. Al onze 480 medewerkers dragen zijn of haar steentje bij aan ons succes. Dit ondersteunen wij door een gezonde balans tussen werk en privé, (door)groeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging. Zo creëren we een werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.
Wie zijn wij?
Berkvens is een modern, middelgroot familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn wij een bekende speler binnen de bouw, ons bedrijf is meegegroeid met de tijd. Waar we zijn gestart als timmerfabriek, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een geautomatiseerd productiebedrijf én de totaalleverancier voor binnendeuren- en kozijnen. Een geschiedenis waar we trots op zijn en waar we continu nieuwe hoofdstukken aan toevoegen.
Woon je niet in de omgeving Someren, maar heb je wel belangstelling voor deze vacature, ook dan nodigen we je uit om te solliciteren.
Kom jij met ons de toekomst verder vormgeven?
Solliciteer direct! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met de HR-afdeling via +31 (0)493 49 91 11 of per e-mail via recruitment@berkvens.nl. Onze deur staat open voor iedereen, dus hopelijk tot snel!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Dit kun je
verwachten