Coördinator Transport

Ben jij een hands-on organisator die het overzicht bewaart, snel schakelt en moeiteloos afdelingsgrenzen overstijgt? Wil jij werken in een dynamische productieomgeving waar jij het verschil maakt in de dagelijkse logistieke operatie? Dan is dit jouw kans!

Als Coördinator Transportplanning bij Berkvens geef je functioneel leiding aan het team van Transportplanners en Medewerkers Transport, een team van 5 collega’s. Jij zorgt voor een efficiënte werkverdeling, bewaakt de voortgang en stuurt bij waar nodig. Je voelt aan wat de afdeling nodig heeft, springt operationeel bij wanneer het moet en bent niet bang om ook administratief je steentje bij te dragen. Samen zorgen jullie dat onze producten op tijd, correct en veilig bij de klant komen.

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

  • Aansturen en ondersteunen van Transportplanners en Medewerkers Transport;
  • Zorgen voor een optimale werkverdeling en bezetting bij ziekte, verlof of piekmomenten;
  • Je zorgt voor volledige en foutloze administratieve verwerking van projecten;
  • Bewaken van voortgang, planning en kwaliteit van transportactiviteiten;
  • Signaleren van knelpunten en aandragen van praktische oplossingen;
  • Toezien op naleving van werkinstructies en procedures;
  • Administratief ondersteunen waar nodig om het proces soepel te laten verlopen;
  • Afdeling overstijgend samenwerken en processen verbeteren;
  • Motiveren, coachen en begeleiden van medewerkers in hun ontwikkeling;
  • Zelfstandig meewerken in de planning en transportuitvoering wanneer nodig;

Wat breng jij mee?

  • We zoeken een betrokken en daadkrachtige collega, die niet bang is om de handen uit de mouwen te steken;
  • Een flinke dosis organisatietalent: je kan goed overweg met meerdere complexe vraagstukken en deadlines;
  • Structuur aanbrengen is voor jou geen probleem en onvoorziene vertragingen of spoedaanvragen? Jij blijft kalm en schakelt snel!
  • Je hebt een analytisch denkvermogen. Je ziet verbanden, herkent knelpunten en komt met praktische oplossingen;
  • Jij overziet het totaalplaatje, bewaart je rust maar kan ook doorpakken wanneer nodig;
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met ERP-systemen en goede kennis van MS Office;
  • Je bent voor 31 tot 38,75 uur per week beschikbaar;

Wat bieden wij jou?

  • Een aantrekkelijk salaris! Tussen de €3.300 – €5.000 per maand, natuurlijk afhankelijk van jouw kennis en ervaring die je meeneemt;
  • Optimaal genieten van vakantie met 36 vrije dagen en 8% vakantiegeld! Wist je ook dat we 2x per jaar collectief met vakantie gaan?
  • Een te gekke baan! Niet alleen met een informele en familiaire werksfeer, maar ook binnen een modern, innovatief en toonaangevend bedrijf binnen de maakindustrie!
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en praktische training on the job, je krijgt daarnaast ook onbeperkt toegang tot het ontwikkelplatform Goodhabitz;
  • Wij houden je gezond. Met dagelijks vers fruit en een uitgebreid vitaliteitsaanbod!
  • Jouw pensioen? Goed geregeld!
  • Een plek waar successen gevierd worden. Niet alleen de grote, maar ook de kleintjes!
  • Te vette feestjes! Onze bouwvak-barbecue, kerstborrel en jaarlijks personeelsfeest wil je ECHT niet missen!
  • Ambitie? Geen probleem, wij denken met je mee. Bij ons zijn namelijk tal van mogelijkheden!
  • Een uitgebreid onboardings-programma. Zodat jij vliegend van start kunt gaan!
  • Wegens onze bedrijfssluiting is onze reactie termijn wat langer dat je van ons mag verwachten. We nemen 9 januari contact met je op.
Heb je een vraag? Afdeling recruitment helpt je graag verder

Stap binnen bij Berkvens!

Wij hechten waarde aan meedenken, open communicatie en een goede samenwerking. Al onze 480 medewerkers dragen zijn of haar steentje bij aan ons succes. Dit ondersteunen wij door een gezonde balans tussen werk en privé, (door)groeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging. Zo creëren we een werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.

Wie zijn wij?

Berkvens is een modern, middelgroot familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn wij een bekende speler binnen de bouw, ons bedrijf is meegegroeid met de tijd. Waar we zijn gestart als timmerfabriek, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een geautomatiseerd productiebedrijf én de totaalleverancier voor binnendeuren- en kozijnen. Een geschiedenis waar we trots op zijn en waar we continu nieuwe hoofdstukken aan toevoegen.

Woon je niet in de omgeving Someren, maar heb je wel belangstelling voor deze vacature, ook dan nodigen we je uit om te solliciteren.  

Kom jij met ons de toekomst verder vormgeven?

Solliciteer direct! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Anouk Boerekamp via +31 (0)493 49 91 11 of per e-mail met onze HR-afdeling via recruitment@berkvens.nl. Onze deur staat open voor iedereen, dus hopelijk tot snel!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Dit kun je
verwachten

  • 1
    Verstuur je sollicitatie
    Verstuur je sollicitatie
    Stuur je (open) sollicitatie in via ons online sollicitatieformulier
  • 2
    Kennismakingsgesprek
    Kennismakingsgesprek
    We nodigen je graag uit in Someren voor een kennismaking
  • 3
    Tweede gesprek
    Tweede gesprek
    Tijdens een tweede gesprek praten we verder en ontmoet je iemand uit het team
  • 4
    Arbeidsvoorwaardelijk voorstel
    Arbeidsvoorwaardelijk voorstel
    Je ontvangt online van ons een arbeidsvoorwaardelijk voorstel
  • 5
    Welkom bij Berkvens
    Welkom bij Berkvens
    Je start bij Berkvens, gefeliciteerd met je nieuwe baan

Hebben we je interesse gewekt?

Direct solliciteren

Solliciteer direct