Maintenance Technician
Wij zijn opzoek naar een Maintenance Technician die de stap wil maken naar een productie omgeving intern en zich breder wil ontwikkelen als technicus. Hoofdzakelijk ben je werkzaam aan e-installaties, maar daarnaast ontwikkel je jezelf ook als onderhoudsmonteur mechanica.
Bekijk onze vacature of solliciteer direct via onderstaande button
For the English vacancy, see below
Wat ga je doen?
- Je voert preventief onderhoud uit aan machines en installaties om storingen te voorkomen;
- Je signaleert vroegtijdig slijtage en onderneemt actie om schade en stilstand te minimaliseren;
- Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van reparaties en technische interventies om ervoor te zorgen dat alle systemen optimaal functioneren;
- Je coördineert en begeleidt onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd door externe partijen;
- Je stemt de uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden af met productie en de maintenance coördinator en evalueert de resultaten;
- Je zorgt ervoor dat de benodigde materialen en middelen voor onderhoudswerkzaamheden tijdig worden besteld;
- Je voert modificaties uit en implementeert technische verbeteringen;
- Je houdt nauwkeurig onderhoudsrapporten bij en documenteert alle uitgevoerde reparaties, vervangingen, en aanbevelingen voor verdere verbeteringen in het onderhoudsbeheersysteem;
- Je ondersteunt bij technische vraagstukken vanuit de productie en draagt bij aan het oplossen van problemen.
Waarom jij bij ons past?
- Je hebt een MBO-niveau 4 diploma in een relevante technische richting, zoals werktuigbouwkunde, elektrotechniek of mechatronica;
- Je hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productieomgeving;
- Je bent nauwkeurig, technisch sterk en hebt ervaring met onderhoudsbeheersystemen;
- Je bent oplossingsgericht en kunt goed prioriteiten stellen;
- Je bent communicatief vaardig en kunt goed samenwerken met collega's en externe partijen;
- Je hebt oog voor detail en houdt ervan om problemen structureel op te lossen;
- Je wil deelnemen aan een continue verbeteringsinitiatieven om de efficiëntie van de processen te verhogen.
Wat bieden wij?
- Een marktconform salaris tussen de €3000- €4300 per maand;
- Je maakt deel uit van een kwaliteits- en klantgerichte, ambitieuze organisatie die marktleider is binnen haar vakgebied en continue streeft naar verbetering;
- Een informele, open werksfeer met een familiecultuur die gekenmerkt wordt door een gezonde balans tussen hard werken, zorg dragen voor elkaar en gezelligheid (personeelsfeesten en vrijdagmiddag borrels);
- Onbeperkt toegang tot ontwikkelplatform Goodhabitz;
- Een 38,75-urige werkweek;
- Personeelskorting op producten;
- Een goede collectieve pensioenregeling;
- Een 4-wekelijkse uitbetaling;
- 24 vakantiedagen en 12 roostervrije dagen (op fulltimebasis);
- 8% vakantiegeld;
- Mogelijkheid tot extra verzekering voor ANW-hiaat via ElipsLife;
- Dagelijks gratis vers fruit;
- Collectiviteit bij zorgverzekeraar.
STAP BINNEN BIJ BERKVENS!
Wij hechten waarde aan meedenken, open communicatie en een goede samenwerking. Al onze 480 medewerkers dragen zijn of haar steentje bij aan ons succes. Dit ondersteunen wij door een gezonde balans tussen werk en privé, (door)groeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging. Zo creëren we een werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.
Wie zijn wij?
Berkvens is een modern, middelgroot familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn wij een bekende speler binnen de bouw, ons bedrijf is meegegroeid met de tijd. Waar we zijn gestart als timmerfabriek, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een geautomatiseerd productiebedrijf én de totaalleverancier voor binnendeuren- en kozijnen. Een geschiedenis waar we trots op zijn en waar we continu nieuwe hoofdstukken aan toevoegen.
Kom jij met ons de toekomst verder vormgeven?
Solliciteer direct! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Anouk Boerekamp via +31 (0)493 49 91 11 of per e-mail met onze HR-afdeling via recruitment@berkvens.nl. Onze deur staat open voor iedereen, dus hopelijk tot snel!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
We value collaboration, open communication, and good teamwork. All 480 of our employees contribute their part to our success. We support this by maintaining a healthy work-life balance, offering growth opportunities, and having an active employee association. In this way, we create a working environment where hard work and enjoyment go hand in hand.
Who are we?
Berkvens is a modern, medium-sized family business. For over 90 years, we have been a well-known player in the construction industry, evolving with the times. Starting as a carpentry factory, we have now grown into an automated production company and a total supplier of interior doors and frames.
We are proud of our history and continuously add new chapters to it.
Will you help us shape the future?
Apply directly! For questions, you can contact Anouk Boerekamp by phone at +31 (0)493 49 91 11 or via email with our HR department at recruitment@berkvens.nl. Our door is open to everyone, so we hope to see you soon!