Werkvoorbereider Woningbouw

Samen met je collega’s draag je zorg voor het op efficiënte wijze verwerken en begeleiden van klantprojecten binnen de woningbouwbranche. Je klantportfolio bestaat uit aannemerijen voor de bouw van een- of meergezinswoningen. Binnen de projecten fungeer jij als schakel tussen de disciplines sales, productie, montageplanning en de klant. Je bent het aanspreekpunt voor al deze partijen gedurende de looptijd van het gehele project.

Wat ga je doen?

  • Je krijgt vanuit sales een klant specifieke order die jij omzet in een clean productie order. Dit houdt in dat je een klant specifieke order gaat analyseren en ontleden tot product specifieke onderdelen door middel van het gebruik van een ERP-systeem;
  • Samen met de montageplanner ben je verantwoordelijk voor een goed verloop van het klantenproject;
  • Je maakt onderdeel uit van het klantenteam, bestaande uit sales, koperskeuze, werkvoorbereiding, montage en projectleiding. Binnen dit team ben jij dé schakel tussen sales en productie;
  • Je monitort het hele verloop van een klantenproject samen met montageplanning en verwerkt indien nodig wijzigingen, zoals het bijsturen van meer- en minderwerk;
  • Je beheert de informatiestromen over prijs en levertijden;
  • Je bent in samenwerking met het service team verantwoordelijk om alle binnenkomende klachten op te lossen gedurende het gehele klantentraject.

Wat bieden wij?

  • Je maakt deel uit van een kwaliteits- en klantgerichte, ambitieuze onderneming die marktleider is binnen haar vakgebied en continu streeft naar verbetering en verduurzaming;
  • Een informele, open werksfeer met een familiecultuur die gekenmerkt wordt door een gezonde balans tussen hard werken, zorg dragen voor elkaar en gezelligheid (personeelsfeesten en vrijdagmiddag borrels);
  • Een dynamische en duurzame productieomgeving waarin je direct resultaat ziet van je geleverde inspanningen;
  • Een uitgebreid onboardingsprogramma waarbij je intensief begeleid wordt door inspirerende collega’s en je geruime tijd krijgt om de organisatie te leren kennen;
  • Een 31 tot 38,75-urige werkweek;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • 24 vakantiedagen en 12 ATV dagen op fulltime basis;
  • Personeelskorting op producten;
  • Een goede collectieve pensioenregeling;
  • Een marktconform salaris met 4-wekelijkse uitbetaling;
  • Een jaarcontract met het vooruitzicht op een vaste aanstelling.

Waarom je bij ons past:

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met de bouwwereld en een productie omgeving;
  • Bij voorkeur kan je bouwtekeningen, plattegronden en bestekken lezen;
  • Je bent administratief sterk en kan werken met ERP en Office programma’s;
  • Je bent kostenbewust en kunt efficiënt plannen en organiseren;
  • Je bent communicatief sterk en door de juiste vragen te stellen ben jij in staat de daadwerkelijke klantvraag helder te krijgen;
  • Je bent proactief, flexibel en hebt een commerciële insteek waardoor je een order weet te verrijken.

Wie zijn wij?

Berkvens is een modern middelgroot familiebedrijf welke ambieert de sterkst vernieuwende totaalaanbieder te zijn van mooie, functionele en duurzame binnentoegangsoplossingen, in de segmenten woningbouw en utiliteitsbouw. Met onze hands-on mentaliteit en oog voor onze mensen, denken wij graag met je mee. Dat merk je aan ons uitgebreide introductieprogramma en groeimogelijkheden in de vorm van opleidingsmogelijkheden om jouw talent verder te ontwikkelen. Daarnaast is er een gezonde balans tussen privé en werk, worden er regelmatig bedrijfsuitjes georganiseerd en kun je je aansluiten bij onze personeelsvereniging. Kortom: hard werken en samen resultaat boeken gaat bij ons hand in hand met zorg dragen voor onze collega’s. Dat bieden wij al onze 450 medewerkers.

Interesse in deze uitdagende functie?
Is jouw interesse gewekt door het lezen van onze vacature? Dan zien wij graag jouw reactie tegemoet door middel van het toesturen van jouw CV en motivatiebrief naar: recruitment@berkvens.nl. Voor vragen kun je terecht bij onze recruiter Janine Kuijpers, via: +31 (0)6 82 014 313. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-ons/werken-bij-berkvens

Medewerkers aan het woord

Marco Tournoij

Marco Tournoij

Werkvoorbereider

Waarom werk je bij Berkvens?
Berkvens is voor mij een werkgever waar ik mij voor langere periode aan kan verbinden zonder dat ik vast zit op één functie. Het bedrijf biedt volop kansen in persoonlijke ontwikkeling. Als werkvoorbereider ben ik betrokken bij het gehele proces en dat maakt dat geen werkdag hetzelfde is.

Wat deed je hiervoor?
Calculator/werkvoorbereider.

Wat doe je graag naast je werk?
Lekker uit eten, activiteiten met vrienden en verder gewoon lekker thuis wat aanrommelen.

Bob Verbakel

Bob Verbakel

Specialist Productconfiguratoren - coördinator

Waarom werk je bij Berkvens?
Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging op de scheidslijn tussen ICT en Business. Deze uitdaging wilde ik vinden in een middelgroot familiebedrijf en dat is gelukt bij Berkvens.

Wat deed je hiervoor?
Applicatiemanager bij een toeleverancier in de keukenbranche. Hier was ik verantwoordelijk voor de ICT-applicaties die binnen het bedrijf gebruikt en ontwikkeld/uitgebreid werden.

Wat doe je graag naast je werk?
Ik breng veel tijd met het gezin door, daarnaast tuinier ik ook graag. Op sportief gebied ben ik weer begonnen met hardlopen en stijldansen.

Direct solliciteren