Service Coördinator

Als Service Coördinator zorg je samen met je team voor een optimale service en daarmee een hoge klanttevredenheid. Je bent hierin verantwoordelijk voor het ontzorgen van de organisatie op het gebied van klachten en het zorgen voor een tijdige klachtafhandeling. Je bewaakt de voortgang van de klachtafhandeling en houdt de klant op de hoogte van de ontwikkelingen. Als Service Coördinator bewaak je de kwaliteit van de dienstverlening en stuur je je team (administratief medewerkers service en service monteurs) aan bij hun dagelijkse werkzaamheden. De coördinator werkt ook mee (circa 70%) om tot het gewenste resultaat te komen.

Wat doe je?

  • Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden van het team en zorgt voor voldoende bezetting.
  • Je bewaakt de voortgang en ondersteunt bij het bedenken van oplossingen voor knelpunten.
  • Je zorgt voor het beschrijven van uniforme/verbeterde werkwijzen en geborgde instructies of procedures en ziet toe op de naleving.
  • Je betrekt en informeert medewerkers m.b.t. afdelingsperformance en KPI's en motiveert en coacht bij verandering.
  • Je signaleert actief verbeterpunten.
  • Je bewaakt de tijdigheid van de klachtafhandeling.
  • Je werkt mee waar dit kan en noodzakelijk is. Je plant zelfstandig je eigen werk (o.a. afsluiting klachten en filteren onterechte 0-facturen).

Wat bieden wij?

  • Informele werksfeer waar samenwerking en collegialiteit erg belangrijk zijn.
  • Een 38,75-urige werkweek
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden en ontwikkelmogelijkheden.
  • Ruime inwerkperiode.
  • Modern en innovatief bedrijf met een sterke positie en een hands-on cultuur.

Waarom je bij ons past.

  • Mbo-4 werk- en denkniveau.
  • Interne organisatie, werken volgens procedures en werken met instructies zijn voor jou geen onbekend terrein.
  • Je hebt ervaring binnen de bouwkolom.
  • Je bent goed in het werken met geautomatiseerde administratie systemen zoals het ERP-pakket.
  • Je kunt uitstekend plannen en organiseren en zet graag samen je collega's een goed resultaat neer.
  • Je hebt een aantal jaren werkervaring binnen de klachtafhandeling en/of servicewerkzaamheden.
  • En natuurlijk heb je zeer goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden.

We regelen het met z’n allen

Een dik compliment van een klant. Een aangenaam verraste collega. Bij Berkvens weten we als geen ander hoe we het verschil maken. Voor onze klanten, maar ook voor collega’s. Want meedenken met elkaar is kenmerkend voor ons. Dat merk je bijvoorbeeld aan ons uitgebreide introductieprogramma en aan de opleidingsmogelijkheden om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen. Dat bieden we al onze 450 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.

Laat ons weten dat je interesse hebt via: recruitment@berkvens.nl of solliciteer via onderstaand formulier. Voor vragen kun je terecht bij Gabri van der Steen, manager montage & service, M. +31 653 209 891. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-ons/werken-bij-berkvens.

Marco Tournoij

Werkvoorbereider

Waarom werk je bij Berkvens?
Berkvens is voor mij een werkgever waar ik mij voor langere periode aan kan verbinden zonder dat ik vast zit op één functie. Het bedrijf biedt volop kansen in persoonlijke ontwikkeling. Als werkvoorbereider ben ik betrokken bij het gehele proces en dat maakt dat geen werkdag hetzelfde is.

Wat deed je hiervoor?
Calculator/werkvoorbereider.

Wat doe je graag naast je werk?
Lekker uit eten, activiteiten met vrienden en verder gewoon lekker thuis wat aanrommelen.

 

Direct solliciteren