Montageplanner

Als montageplanner draag je zorg voor het op efficiënte wijze plannen, coördineren en bewaken van klant montageprojecten. Hierbij fungeer je als schakel tussen de disciplines werkvoorbereiding, productie, transport en uitvoerder klant. Je bent het aanspreekpunt voor de klant, monteur en de interne organisatie gedurende de montage van het gehele project.

Wat doe je?

  • Je coördineert montage-afspraken en planningen.
  • In samenwerking met de monteur zorg je voor een juiste en tijdige oplevering.
  • Je neemt project-verantwoordelijkheid gedurende de montage activiteiten en de financiële afronding.
  • Je registreert meer-en minder werk en bewaakt de tijdige facturatie.
  • Je beheert montagerichtlijnen, en verstrekt juiste montage-instructies aan het montage-personeel (in-en extern).
  • Je plant de voorinspectie van nieuwe projecten(kwaliteit van het werk, sparingen en wanden en evt. bijsturing richting uitvoerder).
  • Je plant de controle van verrichte montagewerkzaamheden door montagepartners/eigen monteurs en eventueel regelen van opleiding en ondersteuning bij afwijking.

Wat bieden wij?

  • Informele werksfeer waar samenwerking en collegialiteit erg belangrijk zijn.
  • Een 38,75-urige werkweek.
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden.
  • Ruime inwerkperiode.
  • Modern en innovatief bedrijf.

Waarom je bij ons past

  • MBO+ werk- en denkniveau en een opleiding richting logistiek of bouwkunde.
  • VCA Vol is een pré.
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt ervaring met het montage-proces en de logistieke processen in de bouw.
  • Plannen zit je in het bloed en je hebt ervaring met bouwrouting.
  • Je bent een kei in het werken met geautomatiseerde administratie systemen zoals het ERP-pakket.
  • Je hebt uitstekende onderhandelingsvaardigheden.
  • En natuurlijk heb je zeer goede communicatieve en contactuele vaardigheden.

We regelen het met z’n allen

Een dik compliment van een klant. Je weet de planning passend te krijgen met die van de klant. Een aangenaam verraste collega. Bij Berkvens weten we als geen ander hoe we het verschil maken. Voor onze klanten, maar ook voor collega’s. Want meedenken met elkaar is kenmerkend voor ons. Dat merk je bijvoorbeeld aan ons uitgebreide introductieprogramma. Aan het scherpe oog dat we hebben voor een goede balans tussen privé en werk. En aan de opleidingsmogelijkheden om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen. Dat bieden we al onze 450 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.

Laat ons weten dat je interesse hebt via: recruitment@berkvens.nl of solliciteer via onderstaand formulier. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-ons/werken-bij-berkvens.

Medewerkers aan het woord

Joost Baerselman

Hoofd Technische productontwikkeling

Waarom werk je bij Berkvens?
Berkvens bood een baan aan die perfect aansloot op mijn vaardigheden en groeibehoefte en het bedrijf had een solide basis en visie naar de toekomst.

Wat deed je hiervoor?
Technisch adviseur/ productontwikkelaar bij een meubelfirma.

Wat doe je graag naast je werk?
Sleutelen aan oldtimers, Muziek produceren, meubels ontwerpen, schilderen en abstracte kunstvoorwerpen maken, 3 kinderen opvoeden, klussen in en om het huis en tuin, koken.

 

Bob Verbakel

Specialist Productconfiguratoren - coördinator

Waarom werk je bij Berkvens?
Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging op de scheidslijn tussen ICT en Business. Deze uitdaging wilde ik vinden in een middelgroot familiebedrijf en dat is gelukt bij Berkvens.

Wat deed je hiervoor?
Applicatiemanager bij een toeleverancier in de keukenbranche. Hier was ik verantwoordelijk voor de ICT-applicaties die binnen het bedrijf gebruikt en ontwikkeld/uitgebreid werden.

Wat doe je graag naast je werk?
Ik breng veel tijd met het gezin door, daarnaast tuinier ik ook graag. Op sportief gebied ben ik weer begonnen met hardlopen en stijldansen.

Direct solliciteren