Projectleider

Zeggen wij project, dan zeg jij leuke uitdaging! Zeggen wij optimale klantervaring, dan zeg jij dat is mijn specialiteit! Kun jij je vinden in de bovenstaande statements? Ben jij zowel sociaal als daadkrachtig en zit service verlenen en coördineren in je genen? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor jou. 

Functieomschrijving
Wij zijn namelijk op zoek naar een projectleider voor zowel de utiliteitsbouw als de woningbouwbranche die ons team komt versterken. Je bent verantwoordelijk voor de oplevering van onze projecten vanaf het startgesprek tot de laatste factuur is betaald. Jij snapt wat onze klanten nodig hebben, gaat in gesprek monitort de voortgang en pakt uitdagingen aan nog voor deze een probleem worden. Hiervoor gebruik je jouw kennis en ervaring op de bouw met projecten in de afbouwfase. Je bent voor onze klanten een volwaardig gesprekspartner door je kennis, maar ook door je duidelijke communicatieve vaardigheden.

Je gaat bijdragen aan het succes van onze organisatie. Daarbij kom je in een gezellig team met een informele werksfeer, binnen een bedrijf dat om zijn mensen geeft. Verder wordt veel geïnvesteerd in de ontwikkeling van medewerkers, dus ook jou!

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

  • Je begeleid de uitvoering van onze projecten in de afbouwfase en bent dan ook 80% van je tijd te vinden bij onze klanten;
  • Je voert startgesprekken met onze klanten en legt deze vast, zodat je interne collega waarmee je een duo vormt de vertaling naar onze interne productie kan maken;
  • Je onderhoudt hierin met name contact met projectleiders en uitvoerders en draagt zorg voor een goede verslaglegging zodat de dossiers van onze klanten op orde zijn;
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het meer - & minderwerk, handel je klachten en disputen af en rapporteer je terug aan onze Teamleider Projectleiding.

Waarom jij bij ons past:

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ongeveer 5 jaar ervaring op de bouw met projecten in de afbouwfase;
  • Je bent technisch onderlegd en bij voorkeur bekend met het lezen van bouwtekeningen, plattegronden en kozijndetailleringen;
  • Je bent administratief sterk en kan werken met ERP en Office programma’s;
  • Je bent communicatief en organisatorisch sterk;
  • Je kunt goed zelfstandig werken maar bent wel een echte teamspeler;
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, bent kostenbewust en stressbestendig;
  • Continue verbeteren is je streven waarbij klantgerichtheid voorop staat.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris met 4-wekelijkse uitbetaling;
  • Aandacht voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden die aansluiten op jouw ambities;
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak;
  • 24 vakantiedagen en 12 ATV dagen op fulltime basis;
  • Een 38,75-urige werkweek;
  • Personeelskorting op onze producten;
  • Een goede collectieve pensioenregeling;
  • Een team met hoogopgeleide professionals die hun vak verstaan;
  • Een uitgebreid onboardingsprogramma waarbij je intensief begeleid wordt door inspirerende collega’s en je tijd krijgt om de organisatie echt te leren kennen.

Wie zijn wij?

Berkvens is een modern middelgroot familiebedrijf dat ambieert de sterkst vernieuwende totaalaanbieder te zijn van mooie, functionele en duurzame binnentoegangsoplossingen, in de segmenten woningbouw en utiliteitsbouw. Met onze hands-on mentaliteit en oog voor onze mensen, denken wij graag met je mee. Dat merk je aan ons uitgebreide introductieprogramma en groeimogelijkheden in de vorm van opleidingsmogelijkheden om jouw talent verder te ontwikkelen. Daarnaast is er een gezonde balans tussen privé en werk en kun je je aansluiten bij onze personeelsvereniging. Kortom: hard werken en samen resultaat boeken gaat bij ons hand in hand met oprechte aandacht voor onze collega’s. Dat bieden wij al onze 450 medewerkers.

Interesse in deze uitdagende functie:
Is jouw interesse gewekt door het lezen van onze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je vragen? Stuur een e-mail naar  recruitment@berkvens.nl of neem telefonisch contact op +31 (0)493 49 91 11. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-ons/werken-bij-berkvens.

Medewerkers aan het woord

Pieter Sas

Pieter Sas

Rayonmanager

Waarom werk je bij Berkvens?
Berkvens trok mij aan als Brabants familiebedrijf met professionele uitstraling. Met een grote naamsbekendheid, omvang en goede reputatie.

Wat deed je hiervoor?
Hiervoor was ik projectadviseur, specialist hang- en sluitwerk binnen Berkvens. Blij de kans te hebben gekregen om door te kunnen groeien naar de functie van Rayonmanager.

Wat doe je graag naast je werk?
Ben graag sportief bezig, samen met mijn clubje ben ik graag vaak onderweg op de racefiets of MTB. Ook vind ik het heerlijk om buiten eropuit te gaan met mijn gezin, samen met onze hond het bos in of uitwaaien aan zee.

Marco Tournoij

Marco Tournoij

Werkvoorbereider

Waarom werk je bij Berkvens?
Berkvens is voor mij een werkgever waar ik mij voor langere periode aan kan verbinden zonder dat ik vast zit op één functie. Het bedrijf biedt volop kansen in persoonlijke ontwikkeling. Als werkvoorbereider ben ik betrokken bij het gehele proces en dat maakt dat geen werkdag hetzelfde is.

Wat deed je hiervoor?
Calculator/werkvoorbereider.

Wat doe je graag naast je werk?
Lekker uit eten, activiteiten met vrienden en verder gewoon lekker thuis wat aanrommelen.

Direct solliciteren

Solliciteer direct