Operations Engineer

Wil jij werken bij een familiebedrijf en ambieer jij een rol met impact? Wij zoeken een collega Operations Engineer die continu verbeteringen wil realiseren in de operationele efficiëntie en capaciteit. Wanneer je zoekt naar een omgeving waar samenwerken, professionaliteit, verantwoordelijkheid nemen en resultaten boeken hoog in het vaandel staat, hebben wij een leuke job voor jou!

Als Operations Engineer ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden, plannen en optimaliseren van productieprocessen en/of technische product gerelateerde projecten. Je werkt nauw samen met je collega’s om ervoor te zorgen dat technische specificaties, materiaalbehoeften en projectplanningen nauwkeurig worden vastgesteld en nageleefd.

Bekijk onze vacature of solliciteer direct via onderstaande button

 

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

  • Analyseren van operationele workflows;
  • Identificeren van inefficienties;
  • Implementeren van verbeteringen om de productiviteit en kwaliteit te verhogen;
  • Projectplanningen opstellen en naleven;
  • Opstellen en borgen van werkprocessen en instructies;
  • Afnametesten voorbereiden, begeleiden en evalueren;
  • Sturen op en naleven van specificaties gedurende de ontwikkel-, realisatie- en testfase met leveranciers;
  • Fungeren als vraagbaak m.b.t. technische vragen over producten en machinecapaciteiten;
  • Beheren van technische assortimentsdocumentatie;
  • Up-to-date houden van technische tekeningen;
  • Technische product kenmerken correct inbouwen binnen de Product Configurator;
  • Ondersteunen bij de ontwikkeling van nieuwe producten;
  • Klachten afhandelen en bewaken dat daarop betrekking hebbende acties juist worden doorgevoerd;
  • Bijdragen aan verbetertrajecten.

Waarom jij bij ons past?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau met technische opleiding (bij voorkeur Technische Bedrijfskunde);
  • Helikopter view:
  • Analytisch sterk;
  • Vindingrijk;
  • Nauwkeurig, met een focus op kwaliteit;
  • Goede kennis van MS Office, ERP omgevingen;
  • Goede kennis van de Nederlandse, en Engelse taal in woord en geschrift (Duitse is een pré);

Wat bieden wij?

  • Een fulltime functie voor 38,75 uur per week;
  • Een informele en open werkomgeving met familiaire cultuur;
  • Een modern en innovatief bedrijf die marktleider is binnen haar vakgebied en continu streeft naar verbetering;
  • Een gezonde balans tussen hard werken, zorg voor elkaar en gezelligheid;
  • Praktische training op de werkvloer met volop mogelijkheden voor zelfontwikkeling;
  • Een uitstekende collectieve pensioenregeling;
  • Een marktconform salaris met 4-wekelijkse uitbetaling;
  • Personeelskorting op onze producten;
  • 24 vakantiedagen en 12 roostervrije dagen, waarvan een gedeelte collectief is gepland;
  • 8% vakantiegeld;
  • Mogelijkheid tot extra verzekering voor ANW-hiaat;
  • Dagelijks gratis vers fruit;
  • Uitgebreid onboardingsprogramma.
Heb je een vraag? Karin Sloots helpt je graag verder

Stap binnen bij Berkvens!

Wij hechten waarde aan meedenken, open communicatie en een goede samenwerking. Al onze 480 medewerkers dragen zijn of haar steentje bij aan ons succes. Dit ondersteunen wij door een gezonde balans tussen werk en privé, (door)groeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging. Zo creëren we een werkomgeving waarin hard werken en plezier hand in hand gaan.

Wie zijn wij?

Berkvens is een modern, middelgroot familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn wij een bekende speler binnen de bouw, ons bedrijf is meegegroeid met de tijd. Waar we zijn gestart als timmerfabriek, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een geautomatiseerd productiebedrijf én de totaalleverancier voor binnendeuren- en kozijnen. Een geschiedenis waar we trots op zijn en waar we continu nieuwe hoofdstukken aan toevoegen.

Woon je niet in de omgeving Someren, maar heb je wel belangstelling voor deze vacature, ook dan nodigen we je uit om te solliciteren.  

Kom jij met ons de toekomst verder vormgeven?

Solliciteer direct! Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Karin Sloots via +31 (0)493 49 91 11 of per e-mail met onze HR-afdeling via recruitment@berkvens.nl. Onze deur staat open voor iedereen, dus hopelijk tot snel!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Dit kun je
verwachten

  • 1
    Verstuur je sollicitatie
    Verstuur je sollicitatie
    Stuur je (open) sollicitatie in via ons online sollicitatieformulier
  • 2
    Kennismakingsgesprek
    Kennismakingsgesprek
    We nodigen je graag uit in Someren voor een kennismaking
  • 3
    Tweede gesprek
    Tweede gesprek
    Tijdens een tweede gesprek praten we verder en ontmoet je iemand uit het team
  • 4
    Arbeidsvoorwaardelijk voorstel
    Arbeidsvoorwaardelijk voorstel
    Je ontvangt online van ons een arbeidsvoorwaardelijk voorstel
  • 5
    Welkom bij Berkvens
    Welkom bij Berkvens
    Je start bij Berkvens, gefeliciteerd met je nieuwe baan

Medewerkers aan het woord

Joris Garritsen

Joris Garritsen

Assistent Operations Manager

Waarom werk je bij Berkvens?
Na een mooie start van mijn loopbaan bij mijn eerste werkgever werd het tijd voor een nieuwe uitdaging bij Berkvens. Inmiddels bijna 5 jaar verder heb ik een mooie bijdrage mogen leveren binnen de inkoop afdeling van Berkvens. In die tijd heb ik de ruimte gekregen om mezelf continu te ontwikkelen, iets wat bij Berkvens wordt gestimuleerd. Sinds kort bekleed ik een nieuwe rol als Assistent Operations Manager van de deurenfabrieken. Naast de leuke collega’s, de fijne werksfeer en het uitdagende werk is dit de reden waarom ik bij het mooie Berkvens werk.

Wat deed je hiervoor?
Hoofd bedrijfsbureau en Inkoop.

Wat doe je graag naast je werk?
Reizen, Sporten, klussen en op z’n tijd een feestje met vrienden en vriendinnen.

Hebben we je interesse gewekt?

Direct solliciteren

Solliciteer direct