Infor LN Applicatiespecialist

Als applicatiespecialist maak je onderdeel uit van dit enthousiaste en hecht team van ca. 14 medewerkers. Als spil tussen de business en automatisering lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere optimalisatie en digitalisering van onze processen. Daarbij geef je in de rol van applicatiespecialist richting aan het verder door ontwikkelen cq implementeren van de ERP Infor LN applicatie en neem je ook de gebruikers actief mee in de veranderingen die hiermee gepaard gaan.

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

  • In samenspraak met de key-users vertaal je de business behoeftes naar functionele Infor LN oplossingen en documenteert deze;
  • Het inhoudelijk adviseren omtrent de invulling van Infor LN en de algemene ontwikkelingen bijhouden op het gebied van Infor LN;
  • Je fungeert als sparringpartner binnen de organisatie, zowel naar de business als naar jouw teamleden, inzake Infor LN;
  • Jij bent dé logistieke applicatie specialist als het om Infor LN gaat. Je draagt dit uit en vindt het leuk om jouw kennis te delen;
  • Je opereert bij ons in een multidisciplinair team om gezamenlijk vorm te geven aan verdere digitalisering.

Waarom jij bij ons past?

  • Je hebt minimaal 0-3 jaar ervaring in een soortgelijke rol, het is een pré als je ervaring hebt met Infor LN;
  • Wij staan ook open voor ervaren kandidaten;
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding bij voorkeur in de richting van logistiek management, (technische) bedrijfskunde of bedrijfskundige informatica;
  • Het is een pré als je ervaring hebt in het implementeren van ERP-software;
  • Je vindt het leuk om de business mee te nemen in de implementatie, maar ook daarna met de optimalisatie;
  • Je bent in staat om te communiceren op alle niveaus binnen de organisatie;
  • Je legt makkelijk contacten zowel met het development team als de business;
  • Je hebt een sterke mate van organisatie sensitiviteit, weet om te gaan met verschillende belangen en verhoudingen die spelen in de omgeving van het team en weet waar nodig bruggen te bouwen.

Wat bieden wij?

  • Je maakt deel uit van een kwaliteits- en klantgerichte, innovatieve onderneming die continu streeft naar verbetering en verduurzaming;
  • Een informele, open werksfeer met een familiecultuur die gekenmerkt wordt door een gezonde balans tussen hard werken, zorg dragen voor elkaar en gezelligheid (personeelsfeesten en vrijdagmiddag borrels);
  • Een hoge mate van autonomie bij de uitvoer van je werkzaamheden;
  • Een uitgebreid onboardingsprogramma waarbij je intensief begeleid wordt door inspirerende collega’s en je geruime tijd krijgt om de organisatie te leren kennen;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Een 38,75-urige werkweek;
  • 24 vakantiedagen en 12 ATV dagen op fulltime basis;
  • Personeelskorting op producten;
  • Een goede collectieve pensioenregeling;
  • Een marktconform salaris met 4-wekelijkse uitbetaling;
  • Een jaarcontract en daarna een vaste aanstelling.

Wie zijn wij?

De Xidoor groep is dé toonaangevende aanbieder van binnendeuren en binnendeurkozijnen binnen Europa. Met 8 merken, 6 fabrieken en verschillende kantoren verdeeld over Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk, biedt het familiebedrijf een compleet assortiment binnendeur- en binnendeurkozijnen voor elk segment; (sociale en luxe) woningbouw, utiliteitsbouw met haar segmenten care, cure, hotels, leisure en professionele handel.

Met onze hands-on mentaliteit en oog voor onze mensen, denken wij graag met je mee. Dat merk je aan ons uitgebreide introductieprogramma en groeimogelijkheden in de vorm van opleidingsmogelijkheden om jouw talent verder te ontwikkelen. Daarnaast is er een gezonde balans tussen privé en werk, worden er regelmatig bedrijfsuitjes georganiseerd en kun je je aansluiten bij onze personeelsvereniging. Kortom: hard werken en samen resultaat boeken gaat bij ons hand in hand met zorg dragen voor onze collega’s. Dat bieden wij al onze 700 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.

Interesse in deze uitdagende functie?
Is jouw interesse gewekt door het lezen van onze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je vragen? Stuur een e-mail naar recruitment@berkvens.nl of neem telefonisch contact op +31 (0)493 49 91 11. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-ons/werken-bij-berkvens.

Medewerkers aan het woord

Joris Garritsen

Joris Garritsen

Assistent Operations Manager

Waarom werk je bij Berkvens?
Na een mooie start van mijn loopbaan bij mijn eerste werkgever werd het tijd voor een nieuwe uitdaging bij Berkvens. Inmiddels bijna 5 jaar verder heb ik een mooie bijdrage mogen leveren binnen de inkoop afdeling van Berkvens. In die tijd heb ik de ruimte gekregen om mezelf continu te ontwikkelen, iets wat bij Berkvens wordt gestimuleerd. Sinds kort bekleed ik een nieuwe rol als Assistent Operations Manager van de deurenfabrieken. Naast de leuke collega’s, de fijne werksfeer en het uitdagende werk is dit de reden waarom ik bij het mooie Berkvens werk.

Wat deed je hiervoor?
Hoofd bedrijfsbureau en Inkoop.

Wat doe je graag naast je werk?
Reizen, Sporten, klussen en op z’n tijd een feestje met vrienden en vriendinnen.

Marco Tournoij

Marco Tournoij

Werkvoorbereider

Waarom werk je bij Berkvens?
Berkvens is voor mij een werkgever waar ik mij voor langere periode aan kan verbinden zonder dat ik vast zit op één functie. Het bedrijf biedt volop kansen in persoonlijke ontwikkeling. Als werkvoorbereider ben ik betrokken bij het gehele proces en dat maakt dat geen werkdag hetzelfde is.

Wat deed je hiervoor?
Calculator/werkvoorbereider.

Wat doe je graag naast je werk?
Lekker uit eten, activiteiten met vrienden en verder gewoon lekker thuis wat aanrommelen.

Direct solliciteren

Solliciteer direct