Teamleider Commercie (Handel)

Als teamleider commercie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de afdeling handel, daarnaast werk je mee daar waar het noodzakelijk is. De afdeling bestaat uit 2 sales support medewerkers en 2 werkvoorbereiders. Je zorgt ervoor dat offerteaanvragen op een efficiënte wijze worden beoordeeld, opgesteld en uitgebracht tot uiteindelijk een “clean”-order. Daarbij ben je het aanspreekpunt voor je medewerkers en je zorgt voor een goede verdeling van het werk.

Wat doe je?

  • Dagelijkse aansturing en meewerken met de afdeling handel.
  • Je stelt doelen en weet deze te realiseren.
  • Je draagt verbeteringen aan t.a.v. het proces.
  • Het uitwerken van afdelingsplannen.
  • Je voert beoordelings- en functioneringsgesprekken.
  • Coördineren en oplossen van klachten.
  • Je betrekt en informeert jouw medewerkers met betrekking tot de afdelingsperformance.

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie met veel eigen verantwoording.
  • Een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een modern en innovatief bedrijf in een informele werksfeer.
  • 38,75-urige werkweek.
  • Doorgroeimogelijkheden.
  • Ruime inwerkperiode.

Waarom je bij ons past

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt leidinggevende capaciteiten.
  • Je hebt affiniteit met de bouwwereld.
  • Je bent administratief sterk en kan werken met ERP en Office programma’s.
  • Kostenbewust en efficiënt plannen en organiseren.
  • Communicatief sterk en met oog voor de klant en je medewerkers.

Prettige werkomgeving met open communicatie

Als aanspreekpunt voor opdrachtgevers en medewerkers weet jij als geen ander dat open communicatie belangrijk is voor een prettige samenwerking. Dat weten wij als werkgever ook. Je mag bij Berkvens dan ook rekenen op een hartelijke werkomgeving waarin de mouwen graag opgestroopt worden, maar ook op interesse en betrokkenheid. Met andere woorden: we hebben oog voor jou en denken met je mee. Met een uitgebreid introductieprogramma bijvoorbeeld, volop opleidingsmogelijkheden, maar ook met allerlei manieren om een goede balans tussen privé en werk te houden. Dat bieden we al onze 450 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.

Laat ons weten dat je interesse hebt via: recruitment@berkvens.nl of solliciteer via onderstaand formulier. Voor vragen kun je terecht bij onze afdeling recruitment: +31 (0)493 49 91 11. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-berkvens/werken-bij-berkvens.

Medewerkers aan het woord

Marco Tournoij

Marco Tournoij

Werkvoorbereider

Waarom werk je bij Berkvens?
Berkvens is voor mij een werkgever waar ik mij voor langere periode aan kan verbinden zonder dat ik vast zit op één functie. Het bedrijf biedt volop kansen in persoonlijke ontwikkeling. Als werkvoorbereider ben ik betrokken bij het gehele proces en dat maakt dat geen werkdag hetzelfde is.

Wat deed je hiervoor?
Calculator/werkvoorbereider.

Wat doe je graag naast je werk?
Lekker uit eten, activiteiten met vrienden en verder gewoon lekker thuis wat aanrommelen.

Peter Minten

Peter Minten

Manager Techniek

Waarom werk je bij Berkvens?
Ik werk bij Berkvens vanwege de enorme potentie die in het bedrijf zit op het gebied van automatiseren, digitaliseren en robotiseren. Dit gecombineerd met de informele werksfeer maakt Berkvens het bedrijf wat perfect past bij mij als persoon.

Hoe ziet de afdeling eruit?
De afdeling bestaat uit een enthousiast gevarieerd team waarin we alle technieken op gebied van installaties en machines tot engineering van (productie-) processen begeleiden, ontwikkelen en onderhouden.

Wat doe je graag naast je werk?
Naast het werk vindt ik het belangrijk om leuke dingen te doen met het gezin, sport ik graag en ben ik veel buiten te vinden in de tuin met een muziekje op de achtergrond.

Direct solliciteren