Product Manager

Als Product Manager ben je continu bezig met het succesvol maken en houden van onze binnendeuren, kozijnen en garnituren voor de woningbouw. Je herkent behoeften uit de markt, bent goed op de hoogte van de sterke punten van ons bedrijf en vertaalt dat naar concrete producten en – concepten. Daarbij zorg je er ook voor dat alle stappen voor een succesvolle lancering van innovaties doorlopen worden, inclusief de eventuele uitfasering van producten. Hiervoor werk je nauw samen met je verschillende collega’s van andere afdelingen en heb je een belangrijke sturende, coördinerende en verbindende rol in innovatieprojecten.

Je bent mede bepalend voor ons assortimentsplan en pricing. Omdat ieder woningbouwproject anders is, geef je ook advies over specifieke producttoepassingen. Hierbij zorg je voor een goede mix in het optimaal bedienen van de klant binnen de product- en productietechnische mogelijkheden.

Wat doe je?

  • Het in nauwe samenwerking met je collega’s van Sales en Marketing en onze klanten bepalen van de marktbehoefte voor de Woningbouw.
  • Het (mede) opstellen van de assortiments- en pricingstrategie.
  • Het maken van assortimentsanalyses.
  • Het projectmatig leiden van productinnovaties.
  • Het instrueren/opleiden van collega’s bij vrijgave van nieuwe producten.
  • Contact met externe partijen, waaronder klanten, adviesbureaus en architecten.

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie met veel eigen verantwoordelijkheid.
  • Een goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ruime inwerkperiode.
  • Werken bij een modern en innovatief bedrijf in een informele werksfeer.
  • 38,75-urige werkweek.
  • Doorgroeimogelijkheden.

Waarom je bij ons past?

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een commerciële of technische richting.
  • Affiniteit met commercie/marketing.
  • Enige affiniteit met techniek.
  • Didactische kwaliteiten.
  • Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.

Prettige werkomgeving met open communicatie

Als aanspreekpunt voor opdrachtgevers en medewerkers weet jij als geen ander dat open communicatie belangrijk is voor een prettige samenwerking. Dat weten wij als werkgever ook. Je mag bij Berkvens dan ook rekenen op een hartelijke werkomgeving waarin de mouwen graag opgestroopt worden, maar ook op interesse en betrokkenheid. Met andere woorden: we hebben oog voor jou en denken met je mee. Met een uitgebreid introductieprogramma bijvoorbeeld, volop opleidingsmogelijkheden, maar ook met allerlei manieren om een goede balans tussen privé en werk te houden. Dat bieden we al onze 450 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.

Laat ons weten dat je interesse hebt via: recruitment@berkvens.nl of solliciteer via onderstaand formulier. Voor vragen kun je terecht bij onze afdeling recruitment: +31 (0)493 49 91 11. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/over-berkvens/werken-bij-berkvens.

Direct solliciteren