Commercieel adviseur

Van een nieuwbouwwoning een persoonlijk thuis maken: daar draag jij aan bij. Je ondersteunt en adviseert als ‘koperskeuze adviseur’ aannemers, kopersbegeleiders en bewoners over de beste keuze aan binnendeuren, kozijnen en deurbeslag, passend bij hun nieuwbouwproject.

Met onze award winnende koperskeuzetool mijndeur.nl als hulpmiddel, worden onze buitendienstcollega’s ondersteund bij het verwerken van aanvragen en aanpassingen binnen een project. Daarnaast zal je veel klantcontact hebben met aannemers, kopersbegeleiders en bewoners. Ook train je kopersbegeleiders zowel online als op locatie om alle ins en outs van het koperskeuzeportaal uit te leggen, zodat zij bewoners optimaal kunnen adviseren. Tijdens een showroombezoek in onze showroom in Someren adviseer en inspireer je kopers bij het maken van keuzes. Daarbij is het ook van belang om in te spelen op de wens van de klant en hen te helpen bij het maken van juiste combinaties tussen onze verschillende luxe deuren.

Wat doe je?

  • Samen met het team enthousiasmeer en adviseer je aannemers en kopersbegeleiders over de mogelijkheden binnen het koperskeuzeconcept.

Wat bieden wij?

  • Training “on the job” met veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Informele werksfeer waar samenwerking en collegialiteit erg belangrijk zijn.
  • 38,75-urige werkweek.
  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een modern en innovatief bedrijf.

Waarom je bij ons past

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding met commerciële affiniteit.
  • Je hebt ervaring in een commercieel gedreven rol, waarbij je idealiter B2B en B2C contacten hebt onderhouden.
  • Het is een pré als je bekend bent met de bouwwereld.
  • Proactief, zelfstandig en nieuwsgierig beschrijven jou als persoon.
  • Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig.
  • Een flexibele blik op werktijden.

Net als jij professioneel, loyaal en betrokken

Verras je graag kopers met het nemen van een juiste combinatie in onze showroom? Vindt je het leuk om zowel commercieel als creatief bezig te zijn? En weet je van aanpakken? Dat herkennen we bij Berkvens. Want net als jij zijn we professioneel, betrokken en hebben we persoonlijke aandacht voor onze collega’s. We ontwikkelden bijvoorbeeld een uitgebreid introductieprogramma, er zijn heel wat opleidingsmogelijkheden en we zien kansen om een goede balans tussen privé en werk te houden. Dat bieden we al onze 450 medewerkers. En misschien jou binnenkort ook.

Solliciteren op de functie van Commercieel Adviseur

Laat ons weten dat je interesse hebt via: recruitment@berkvens.nl of solliciteer via onderstaand formulier. Voor vragen kun je terecht bij Tom Diebels via 0493-499163. Meer informatie vind je op: https://berkvens.nl/werkenbij.

Medewerkers aan het woord

Elisa Loriaux

Koperskeuze Adviseur

Waarom werk je bij Berkvens?
Een familie bedrijf met een informele sfeer en veel kansen en mogelijkheden, dat past goed bij mij.

Wat deed je hiervoor?
Ik kom uit een hele andere branche, de oogzorg en werkte als optometrist.

Wat doe je graag naast je werk?
Afspreken met vrienden/familie, ik ga ook graag naar een festival, maar ik vind het ook heerlijk om een boek te lezen.

Marjolijn van den Boom

Koperskeuze Adviseur

Waarom werk je bij Berkvens?
Vanwege de informele sfeer en omdat ik graag bij een familiebedrijf wil werk. De diversiteit van de functie sprak mij enorm aan, een combinatie van binnen- en buitendienst functie, klantcontact, commercieel als adviserende rol.

Wat deed je hiervoor?
Ik heb jaren gewerkt in de buitendienst als rayonmanager waarbij ik koffieconcepten verkocht. Door de komst van onze kinderen heb ik een aantal jaar een administratieve functie uitgevoerd.

Wat doe je graag naast je werk?
Mijn vrije tijd besteed ik graag samen met mijn gezin, familie of vrienden. Ik vind het heerlijk om er samen op uit te trekken, dagje weg, weekendje weg of vakanties.

Direct solliciteren