BouwKennis Marketing Jaarprijs 2017

Berkvens is met Verdi genomineerd voor de Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2017. En dat maakt ons trots!

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is een initiatief van Bouwkennis. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw- vastgoed- en installatiesector. Inzendingen worden getoetst op basis van de marketingstrategie, de toegevoegde waarde voor de klant, de probleemstelling en de gemaakte strategische keuzes. Uiteraard wordt er ook gekeken naar het marketingconcept, de communicatieve uitwerking hiervan en de bijbehorende resultaten.

Op 23 juni aanstaande zal Berkvens net als de andere genomineerden een pitch houden waarna er door de jury drie finalisten gekozen zullen worden. De finale vindt plaats tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 21 september. 

Wij duimen alvast!

Lees hier het hele persbericht: https://bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/acht-concepten-genomineerd-bouwkennis-marketing-jaarprijs/